سفارش تبلیغ
صبا ویژن

تولیدکننده داکت اسپلیت، چیلر و تهویه مطبوع

فروشگاه تولیدی انواع سیستم های تهویه مطبوع، داکت اسپلیت، فن کویل، چیلر، مینی چیلر، هواساز و تجهیزات سردخانه ای با امکان خرید اینترنتی و ارسال به سراسر کشور
نظر

ساعدنیوز : بررسی خرید و قیمت داکت اسپلیت از دیجی کالا آیا با انواع داکت اسپلیت دیجی کالا آشنا هستید؟ آیا اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد داکت اسپلیت‌ها دارید؟ داکت اسپلیت‌ها از تجهیزات رایج سرمایشی و گرمایشی برای محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی هستند.

آیا با انواع داکت اسپلیت دیجی کالا آشنا هستید؟ آیا اطلاعاتی درباره نحوه عملکرد داکت اسپلیت‌ها دارید؟ داکت اسپلیت‌ها از تجهیزات رایج سرمایشی و گرمایشی برای محیط‌های تجاری، اداری و مسکونی هستند. داکت اسپلیت در دو دهه اخیر به یکی از پرکاربردترین سیستم‌های تهویه تبدیل شده است که البته به اسپلیت‌های کانالی هم شناخته می‌شوند. کانال‌های داکت اسپلیت از جنس پلی یوتان و گالوانیزه است که از همین طریق هوا را وارد محیط داخلی می‌کند. با این کانال‌ها هوای هر بخش به صورت جداگانه کنترل می‌شود، این یکی از مزایای بزرگ داکت اسپلیت است.

داکت اسپلیت دیجی کالا

داکت اسپلیت دیجی کالا و دیگر فروشگاه‌های حضوری و اینترنتی؛ از دو بخش یونیت داخلی(هواساز) و یونیت خارجی(کندانسور) ساخته شده است. این دو بخش توسط لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شوند و هوای سرد یا گرم تامین گردیده را از طریق لوله‌ها وارد محیط داخلی می‌کنند.

اجزای داکت اسپلیت دیجی کالا

داکت اسپلیت از قطعات و اجزای زیادی ساخته شده است که از مهم‌ترین اجزای سازنده آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

لوله مسی

هواساز و کندانسور از طریق لوله‌های مسی به یکدیگر متصل می‌شود.

ترموستات

این قطعه ترموستات میزان دمای دستگاه را تنظیم می‌کند. ترموستات می‌تواند با روشن یا خاموش کردن فن هواساز و کنترل شیربرقی دمای دستگاه را تنظیم کند.

کانال‌ها

این کانال‌ها هوا را به بخش‌های مختلف محیط داخلی منتقل می‌کنند.

کندانسور

کندانسور در یونیت خارجی قرار دارد و گاز موجود در داکت اسپلیت را به مایع تبدیل می‌کند.

کمپرسور

در حقیقت کمپرسور به عنوان مهم‌ترین قطعه داکت اسپلیت شناخته می‌شود. کمپرسور موجب فشرده‌سازی و افزایش فشار مبرد خواهد شد.

اجزا داکت اسپلیت

حال که کمی با داکت اسپلیت و اجزای آن آشنا شدید در ادامه این مطلب با ما همراه باشید تا با انواع داکت اسپلیت، نحوه خرید داکت اسپلیت، قیمت داکت اسپلیت و مزایا و معایب آن آشنا شوید.

عملکرد داکت اسپلیت

انواع داکت اسپلیت دیجی کالا

در حقیقت داکت اسپلیت‌ها هم مانند سایر سیستم‌های تهویه انواع مختلفی دارند. داکت اسپلیت دیجی کالا از نظر کمپرسور و عملکرد، به دو نوع دور ثابت و اینورتر تقسیم می‌شود.

داکت اسپلیت اینورتر

این نوع داکت اسپلیت دور موتور متغیری دارد، همین امر باعث کاهش مصرف انرژی می‌شود. به عنوان مثال می‌خواهید دمای محیط به 30 درجه برسد، دمای داکت اسپلیت را روی 30 درجه تنظیم کنید. هرچه دمای محیط به 30 درجه نزدیک‌تر می‌شود، دور موتور داکت هم کاهش پیدا می‌کند. بدین ترتیب میزان مصرف انرژی با رسیدن به دمای مورد نظر کاهش می‌یابد.

داکت اسپلیت دورثابت

این داکت اسپلیت برای سرمایش محیط داخلی از دمای ثبات و مشخصی استفاده می‌کند. همانطور که از نامش پیداست با دور ثابت کار می‌کند. به عنوان مثال اگر بخواهید دمای محیط را به 25 درجه برسانید، دمای داکت اسپلیت را روی 25 درجه تنظیم می‌کنید. سپس با رسیدن دما به این نقطه داکت اسپلیت خاموش می‌شود، در این نوع داکت اسپلیت، میزان مصرف انرژی به دلیل دور ثابت کمپرسور بسیار بالا است.

انواع داکت اسپلیت

داکت اسپلیت دیجی کالا با توجه به نوع کمپرسوری که دارند به سه دسته روتاری، اسکرال و پیستونی تقسیم می‌شوند.

  1. کمپرسور روتاری
    این نوع کمپرسور از نوع کمپرسورهای قلمی و نسل جدیدی هستند که از آن برای مناطق معتدل و شهرهای شمالی کشور استفاده می‌شود.

  2. کمپرسور اسکرال
    این نوع کمپرسورها مارپیچ یا حلزونی شکل هستند که دارای دو صفحه ثابت و متحرک است و نسبت به سایر دستگاه‌های تهویه هوا عملکرد بسیار بهتر و قیمت بالاتری دارد.

  3. کمپرسور پیستونی
    اولین و قدیمی‌ترین کمپرسور داکت اسپلیت، کمپرسور پیستونی است. عملکرد فشرده‌سازی در این داکت اسپلیت از طریق پیستون و سیلندر انجام می‌شود.

لیست قیمت داکت اسپلیت در دیجی کالا

داکت اسپلیت دیجی کالا با توجه به نوع برند، ظرفیت دستگاه، میزان مصرف انرژی، ابعاد و اندازه، نوسانات بازار قیمت ثابتی ندارد. همه‌ی این عوامل می‌تواند در قیمت داکت اسپلیت دیجی کالا تاثیرگذار باشند. قیمت داکت اسپلیت دیجی کالا با توجه به نوع کاربرد و ظرفیتی که دارد (ظرفیت18000 تا 60000) بین 20 تا 150 میلیون تومان است. در زمان خرید داکت اسپلیت به قیمت روز دستگاه توجه کنید.

قیمت داکت اسپلیت

مزایای خرید از دیجی کالا

خرید داکت اسپلیت دیجی کالا قطعا مزایای بسیاری دارد که متقاضیان خرید آن را به سایر دستگاه‌های تهویه ترجیح می‌دهند.

  • در زمان خرید داکت اسپلیت دیجی کالا می‌توانید قیمت روز داکت اسپلیت را مشاهده کنید.

  • داکت اسپلیت می‌تواند هوای تازه را با بیشترین میزان اکسیژن برای محیط داخلی تامین کند.

  • داخل داکت اسپلیت فیلترهای مختلفی تعبیه گردیده که می‌تواند هوای تازه را بدون آلودگی وارد محیط کند.

  • این دستگاه دمای هر واحد و اتاقی را به صورت مستقل تامین می‌کند.

  • از این دستگاه می‌توان برای گرمایش محیط هم استفاده کرد.

معایب خرید از دیجی کالا

داکت اسپلیت دیجی کالا، مانند سایر سیستم‌های تهویه بی‌عیب نیست. اما این معایب به اندازه‌ای نیستند که مزایای داکت اسپلیت را ناچیز جلوه دهند.

  • کل اتاق‌ها و سالن به صورت یکنواخت هم‌دما می‌شوند.

  • صدای داکت اسپلیت در زمان روشن بودن کمی بالاست، با قرار دادن آن درون سقف کاذب صدای آن در زمان روشن بودن کمتر خواهد شد.

خرید داکت اسپلیت در آرتانسیم

گروه صنعتی آرتانسیم یکی از بهترین تولیدکنندگان داخلی این محصول است. آرتانسیم با بهره‌گیری از تجهیزات به روز و مدرن و البته طبق استانداردهای جهانی، سیستم‌های تهویه با کیفیت مناسب را وارد بازار کرده است. مهندسان و طراحان این گروه صنعتی به دنبال ارائه یک محصول با کیفیت و کاربردی هستند تا با برندهای مطرح جهان در این صنعت به رقابت بپردازند.
برای مشاهده محصولات آرتانسیم (داکت اسپلیت، مینی چیلر، فن کویل، چیلر، هواساز، روف تاپ پکیج) و اطلاع از قیمت و جزئیات آن‌ها می‌توانید به وب‌سایت آرتانسیم مراجعه کنید.

داکت اسپلیت

خرید اسپلیت دیجی کالا

امروزه با پیشرفت تکنولوژی سیستم‌های تهویه مطبوع جدید و با کیفیتی ساخته شده است. این سیستم‌ها با توجه به عملکرد و ویژگی‌هایی که دارند در اماکن مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرند. داکت اسپلیت یکی از سیستم‌های تهویه مستقلی است که بیشتر در محیط‌های مسکونی و تجاری زیر 150 متر مورد استفاده قرار می‌گیرد.
در این مطلب سعی کردیم تا درباره داکت اسپلیت دیجی کالا، انواع داکت اسپلیت و مزایا و معایب آن اطلاعات کامل و جامعی در اختیارتان قرار دهیم. داکت اسپلیت‌ها یکی از بهترین سیستم‌های تهویه هستند که به دلیل کاربرد و مزایایی که دارند، در میان سایر سیستم‌های تهویه طرفدار بسیاری پیدا کرده‌اند.